Digitalt årsmøte, onsdag klokken 19:30

Etter oppfordring fra Levanger kommune og Levanger Idrettsråd om ikke å samle flere enn 10 personer på årsmøter, så har arbeidsutvalget bestemt at årsmøtet blir digitalt for våre medlemmer.

Vi kunne valgt å utsette årsmøtet til et senere tidspunkt, men da vi ikke har noen innkomne saker så kjører vi årsmøtet som planlagt på onsdag.

Hovedstyret møtes på klubbhuset og vi ordner med livesending derfra. Det vil bli mulig å komme med spørsmål og kommentarer underveis for de som følger møtet digitalt.

Hvis du ønsker å være med, send en e-post til leder innen onsdag 17. mars klokken 12:00. Ca. klokken 19:15-19:20 vil du motta en e-post med en link til møtet. Det skal ikke være nødvendig å installere noe som helst, men åpne linken i en vanlig nettleser. Systemet vi skal bruke heter jitsi, og linken vil ha utseende meet.jit.si/…

For at årsmøtet skal være gyldig må vi ha minst like mange medlemmer tilstede som det sitter i hovedstyret. Det vil si at vi trenger minimum 12 som kan bli med på møtet digitalt.